A state of art

Totus desiderabilis.

Aug 27, 2009

Sand pyramid.




Doar m-am gândit că dacă tot l-am numit "A state of art"...

___________

În fine, cred că vă daţi seama după poză că am fost la mare. Ieri m-am întors. :) Cu ajutorul puterii tatălui meu de a negocia, am stat 9 zile la un hotel de 3 stele la un preţ foarte convenabil, cu ieşirea exact pe plajă...
La Mamaia.

Căştile de la telefon erau stricate, aşa că drummul a fost foaaaaaaaarte plictisitor. :\ Mi-am luat din Constanţa altele noi, lol. Bine, totuşi, că am luat cartea mea cu mine. Păcat că mai aveam decât 6 pagini de citit.
Primele zile au fost mai 'naşpa' pentru mine din motive personale...

Ăăăăă... păi sincer, nu am făcut cine-ştie-ce, nu s-a întâmplat nimic deosebit. :\ Dar a fost mult maai bine decât anul trecut.. anul trecut am fost la mare şi la munte în acelaşi timp, considerând faleza aceea uriaşă...

Uhhh, nu pot sări peste timpul pe care l-am pierdut la hypermarket-uri... de ce? Păi fratele meu are steluţă, nu poate mânca la restauramt şi e obişnuit cu tot felul de prostii. Cre' că am fost de vreo 5 ori la Real,- fără egal, sau Carrefour care-mi face viaţa mai bună.

Şi la întoarcere a trebuit să nimeresc ziua concertului Madonnei. Oo Am stat ceva timp prin Bucureşti, având în vedere că tatăl meu nu a vrut să o ia pe centură.
Apropo cică a fost o porcărie acolo. :\

În fine, mă voi întoarce cu alte poze la care nu se uită nimeni.

0 other barks:

Post a Comment