A state of art

Totus desiderabilis.

Aug 28, 2009

Errrr...

Mi-am schimabt si id-ul lume si hai sa ii fac ceva reclama si lui EMI care stie sa sparga parola.Blogul ei e A STATE OF ART si se afla in blogrollu` meu >:3.Daca vreti sa spargeti un id va invit sa o intrebati. .

(Miss Crin)

What the...?


Am ajuns de la random bored kid la spărgătoare de parole.
Dacă vrea cineva lămuriri... don'şorica asta, de fapt, mi-a spus anul trecut parolele la 2 ID-uri.
Hm, de fapt, totul a început cu Puffy ăla al ei. :\ Mi-a spus că nu-mi dă ID-ul lui, că nu ştiu ce, că îl fac s-o urască sau ce tâmpenii spunea pe acolo. Şi i s-a 'stricat' un ID. Asta nu a fost vina mea. Drăguţa nu s-a obosit să-ţi facă alt ID, ci s-a folosit de unul mai vechi... care se număra printre cele 2 ID-uri de mai sus. Ca să aflu' ID-ul ăluia, m-am gândit să-i intru pe ID. De abia după câteva zile mi-am amintit că îmi spusese parola.

Ce parolă banală avea.

Şi am intrat şi i-am luat ID-ul. Foarte simplu. Am rămas "incognito" până m-a călcat pe nervi şi i-am "bustat" ID-ul.

Mare căcat.

Gee, ce tendinţe aveţi să exageraţi.

0 other barks:

Post a Comment