A state of art

Totus desiderabilis.

Aug 29, 2009

Blä, blä.

Sunt... minoră.

Cred... că mi-ar sta mai bine majoră.

Nu ascult... plângăcioasele.

Momentan vreau... să citesc.

Uneori... mi se fâlfâie.

Rareori... port bijuterii. :\

Niciodata... nu o să mai negociez cu tata!

Mereu... mă plictisesc.

Fobii: Fobiofobia.

Un defect... ignoranţa.

O calitate... ughhhhh...

Astept... nimic.

Nu inteleg... de ce mă mănâncă gâtul, în interior.

O carte: Dracula.

Un autor roman: Bram Stocker.

O luna: Noiembrie.

Moment perfect... când dorm.

Un esec: încercarea de a înţelege de ce există "Twilighteri".

O reusita: obişnuinţa cu tastatura română.

O imagine: o fată.

O definitie... "a exista degeaba" - Motivul pentru care sunt aci.

Imi lipsesc: inspiraţia şi cheful.

Ma chinui... să inspir.

Scriu... asta.

Admir... neah, nu admir nimic.

Respect... tch.

Un zgomot: apa la WC.




____________



Ar mai fi, dar mi-e lene să mai scriu.

0 other barks:

Post a Comment