A state of art

Totus desiderabilis.

Aug 30, 2009

Farse.

Băi, deci, eu nu vă înţeleg, sincer!

I s-a pus pata unui dăştept să-mi facă mie farsă pe Messengăr.
Nimic rău până aci.

Când descopăr cine e şi nu mai există nicio îndoială că nu e el, îmi spune că-i nepotu' lu' Mititelu.

1. Are ID-ul meu de la o fată.
2. Are ID-ul meu de la Mititelu care ştie tot ce mişcă în Craiova.
3. Are ID-ul meu din schimb de liste cu un scump coleg de-al meu.

Da' mai ho! Eşti sigur că nu ţi l-a dat Jiji?
Dacă vrei să minţi, tre' să ai şi o memorie bună, n-o poate face chiar orice pămpălău plictisit de vacanţă de pe colţ.

...da' nici nu se dă bătut.

Ya want a sample?
There you go, sir:

the king: hai lasa ma
the king: stiu sa scriiu
Emi: Observ.

____

Da, da, aşa cum spui tu.


Şi ID-ul lu' Mr. ăsta, mi-a adus aminte de ceva despre care vreau să vorbesc, dar nu acum, că mi-e lene să scriu.

1 other barks:

Lis said...

OH I lol'd.De ce dai numai tu peste nebuni?

Post a Comment