A state of art

Totus desiderabilis.

Aug 28, 2009

Hey, guess what!

Cine a spus că şcoala-i gratis?

Nici nu intru bine în magazine că sunt asaltată de o grămadă de promoţii. Cu ce? Cu rechizite.
Începe şcoala.

Alt motiv să facă bani.
Nu, serios, ce urmează?

O idee ar fi:

Vrei să-ţi faci nevoile. Nu te-ai uitat înainte să vezi dacă mai ai hârtie sau nu. Dar promoţiile, da.

- TE DUCI LA VECEU ŞI AI NEVOIE DE HÂRTIE IGIENICĂ! auzi o voce venind din spre televizor, în drum spre WC.

- Huh?
Din televizor iese o mână care-ţi ia 3 lei şi-ţi dă o rolă de hârtie igienică.


Ok, nu asta vizam dar... mă rog.
Deci, începe şcoala. Oh crap, începe tortura. Profii ne vor da teme peste teme, NU VOM SUPRAVIEŢUI.

Relax, kiddos. Până acum aţi făcut-o. Oricum dormiţi non-stop ca de obicei.
Ah, vă trebuie rechizite. Trebuie să recunosc, tot timpul dau pe acolo când intru în super/hyper/căcat market-uri. Şi dacă găsesc ceva ce-mi place, îl cumpăr. Aşa m-au făcut, aşa mă au. Am calculat că-mi trebuie aproximativ 17 caiete. Ughhhhhhh... mai bine scriu pe laptop. Oricum, n-au venit cu nimic nou anul ăsta ca să îmi placă.
Pht, au rămas în pană.

Ar trebui să plâng.

1 other barks:

Lis said...

I hate when you're right.

Post a Comment