A state of art

Totus desiderabilis.

Sep 7, 2009

Well, yeah.

Vă place, nu vă place rămân la ăsta lol.

Dar trebuie să mai exersez cu linkbar-ul.
Dacă e vreun Superman al informaticii pe aci, să mă ajute şi pe mine. Ofer recompensă.


-

10 other barks:

Lis said...

Sincer era mai bun celălalt ;3.Dar dacă îţi place...

Emi. said...

Hai, că acum ai ce să imiţi. Îţi dau şi link-ul ca să te scutesc de efort.

Lis said...

Well e prea închis la culoare pentru mine .

Emi. said...

Îmi cer scuze, nu am observat roz-ul acela strident combinat cu verde neon şi baby blue de pe blog-ul tău.
Apropo, mă refream la 'ăl vechi.

Lis said...

ah lol.Well not my style :3

Emi. said...

Ţi-ai ratat ocazia, acum dacă te prind cu el te dau în judecată. =)

Lis said...

O să fiu atentă.Apropo chiar mi-ai amintit.Unu' cu light pink sau baby blue nu ai văzut?:))

Emi. said...

O grămadă.
Caută pe pitzitemplate.org.

Sincer acum, nu, nu am fost prea atentă.

Emi. said...

Apropo, nu pot să comentez pe blog-ul tău. :|

Lis said...

Oh de ce?O.o

Post a Comment