A state of art

Totus desiderabilis.

Sep 2, 2009

Ahem.

Vreau să mă întorc la zilele în care eram în clasa a cincea şi mă duceam la o colegă acasă în loc să mă duc la tenis. T_T Da, şi ea era la tenis. De obicei, veneam la ea şi o aşteptam să se pregătească (,) ca să plecăm împreună. Dar mereu uitam de timp şi nu mai mergeam la antrenament.
Părinţii ei nu erau acasă de cele mai multe ori, şi dacă erau, spuneam că nu mai facem sau că ne-a dat drumul mai devreme lol.

Acum, am de ales:
Bucureşti sau trezit la o oră insuportabilă ca să dau cu mingea di' colo-colo?

Nu mă înţelegeţi greşit, îmi place sportul ăsta, dar sunt mai leneşă aşa... *blushes*.

1 other barks:

Lis said...

Alege Bucureştiu'.Ştiu ce vorbesc.Io m-am jucat vara asta badminton zi de zi cu vecina.E idiot.Punct.

Post a Comment