A state of art

Totus desiderabilis.

Sep 6, 2009

Păi…

Mi-am luat şi eu rechizite lol.

Mai exact, doar caiete, că ghiozdan mi-am luat de la Piteşti şi penar mai de mult.

Ugh... nu au mai nimic nou anu' ăsta. Anu' trecut aveau o grămadă de noutăţi, nici nu mă puteam decide ce să iau. Dar acum, parcă toate mi se par urâte sau învechite lol. Deh, dorinţa omului pentru nou.

Ce mă enervează ăştia la Selgros: mi-au trebuit doar două caiete de geografie şi-mi dau cinci. Da, bine, e mai mult pentru magazine, ş.a, dar ar fi fost mai bine să le poţi lua şi separat. -_-

Dar, tot cărând caietele ălea, numai un gând mi s-a lipit de creier şi n-a vrut să scape de nicio culoare:

"OH CRAP DE PE 15 VA TREBUI SĂ CAR CĂCATURILE APROAPE ÎN FIECARE ZI!!!11111111oneone!!!!1111"

The only thing I hate 'bout school. În Luxemburg aveam dulap în care să ni le punem. >.>


 

0 other barks:

Post a Comment