A state of art

Totus desiderabilis.

Deci nu stiu la voi, dar eu pot spune ca traiesc intr-o parte destul de populata si “importanta” a Craiovei. In ciuda acestui fapt, curent 24/24 nu am, internet de macar 5 Mbits/s nu am. Si ma mir cum de am apa. Si ca sa fie si mai si, apa am tot timpul, chiar si atunci cand se opreste in tot orasul.


In fiecare seara, in jurul orei 24-1 asa, se opreste curentul. Poate dura ore intregi sau cateva minute. Dar trebuie sa se opreasca. Internetul? Am? Oh, n-am observat. Dupa ce ca nici 3 Mbits/s nu am, mai au si pretentia sa-I platesc in fiecare luna. Nu stau nici nu facturile neachitate, doar o singura data mi s-a intamplat sa uit de factura, prin 2005 asa… 

Ah, sa va mai povestesc? Pai, odata m-am mutat la apartament ca nu puteam sta la casa din cauza unor oameni care dormeau la noi. Cam toata vacanta de vara mi-am petrecut-o acolo . Nu aveam internet, televizor sau telefon asa ca m-am dus la ei, etc. Mi-au zis ca vin dupa vreo 2-3 zile asa. Era iunie.


Dupa aceea, au mai venit cativa oameni dar de data asta ei au stat la acel apartament. Si, cum eram odata “in vizita” pe la ei, bate la usa. Ma duc si deschid. In fata mea vad un om foarte zambitor, extraordinar de fericit de parca ar fi castigat la lotto. 


- Buna ziua, am venit sa va pun internetul!


I-am trantit usa in nas si m-am dus sa ma intind pe canapea. 

Era… decembrie.


Emi.

0 other barks:

Post a Comment