A state of art

Totus desiderabilis.

Am copiat si eu dracia asta. >__O

1) Ce autor apare cel mai des la tine în bibliotecã?
Am de toate. Niciodata nu ma uit la autori. >___O

2) Din ce carte ai mai multe exemplare?
COOL Girl. XD

3) De ce personaj de ficţiune eşti sau ai fost amorezată în secret?
N-am fost. :| [OMG Deidara]

4) Ce carte ai citit cel mai des?
Am citit Memoriile unei gheise de vreo 7 ori. 

5) Care era cartea ta preferată la 10 ani?
La vie sexuelle. XD

6) Care a fost cea mai proastă carte citită anul trecut?
Nu chiar anul trecut... dar, ewwww. Twilight.

7) Care a fost cea mai bună carte citită anul trecut?
Anul trecut... Memoriile unei gheise.

8)Dacă ar trebui să obligi pe cineva să citească o carte, care ar fi aceea?
Dracula.

9) Cine crezi că ar trebui să câştige premiul Nobel pentru literatură?
Coudn't care less.

10) Ce carte ti-ar plăcea să vezi ecranizată?
Sarpe si Cercel. Mwahahahah pr0n.

11) Descrie visul cel mai straniu care să fi inclus un scriitor, o carte, sau un personaj literar?
N-am avut.

12) Care e cartea cea mai puţin cultă pe care ai citit-o ca adult?
?!?

13) Care e cartea cea mai dificilă pe care citit-o?
Era... una de filosofie... nu mai stiu cum se numea.

14) Preferi autorii francezi său ruşi?
Rusi.

15) Shakespeare, Milton, sau Chaucer?
Shakespeare.

16) Ce te deranjează cel mai mult în activitatea lecturii?
Cum toti tre sa faca galagie cand citesc eu.

17) Care e romanul tău favorit?.
>___O

18) Joci ceva?
?!?

Uh... nu.

19)Povestiri scurte, schiţe?
Bubico. :3 Poor Bubico. lewl

20) Non-ficţiune?
Mda... jurnale. :]

21) Scriitorul favorit?
Hitomi Kanehara.

22) Ce scriitor crezi că este supraevaluat?
Stephenie Meyer.

23) Ce carte ţi-ai lua pe o insulă pustie?
Niciuna, avand in vedere ca le-am citit deja. 

24) Şi…acum ce citeşti?
Papillon.

0 other barks:

Post a Comment