A state of art

Totus desiderabilis.

Jun 4, 2009

Lo\/3 reply.




Post-ul acesta e mai mult un reply, adresat bloggeritzei… Andreea, să-i spunem.

Dragostea este misterul intre doi oameni, nu asemanarea dintre ei.

Really?e demonstart stiintific ca 2 oameni trebuie sa semene ca sa se potriveasca
pt a putea convietui impreuna.Si care-i faza cu misteru`?Suntem la Scooby Doo?Un om cu prea multe idei inoculate despre iubire si prea putin simt practic >.>

Nu neapărat să semene. Se pot completa unii pe alţii. :]

Misterul? Cred că mai degrabă se refera la ceva… intim pe care-l poţi cunoaşte doar când iubeşti.

Dragostea ne invata mult si invata multe de la noi.-adevarat.Dragostea m-a invatata sa urasc ;;)

Dragostea este opusul urii. Ca să existe dragoste, trebuie sa existe şi ură. Precum şi cu binele si răul. Daca nu ar fi răul, nu ar fi nici binele. Se definesc unul pe celălalt.

In final,dupa ce am distrus cateva mituri...definitia mea: Love is...sh!t.

Te cunosc bine. Şi aş face un pariu cu tine dar mi-ar fi teamă ca ai rata marea iubire din cauza mea. Ai cunoscut iubirea dar ai svârşit cu inima frântă. Te-ai aruncat prea devreme în ea. Şi te-ai aruncat cu cine nu trebuia.

Poate îmi voi face timp să detaliez subiectul ăsta despre care aş putea scrie romane întregi.

0 other barks:

Post a Comment